Wednesday, March 18, 2015

Almond Blossoms



Total look H&M.        Moto Jacket Chaqueta Motera: Shop here.        Zipped Shirt Camisa con Cremallera: Shop here.

Who says you can't wear dark colors during Spring time? H&M Spring/ Summer 2015 collection has a great palette, keeping a balance between dark colors and bright colors. Of course I gravitate towards the dark side, my favorite pieces from the collection are this black zipped shirt, it is a very soft and flow material, and this night blue moto jacket, I love it, depending on the light and the look, it becomes black, it is so versatile and goes with everything. If I could I would wear the entire collection, very urban and daily wear for modern men. 

You can shop the collection clicking here

¿Quién dice que no puedes llevar colores oscuros durante la primavera? La colección Primavera/Verano 2015 de H&M propone una paleta increíble, manteniendo un equilibrio entre los colores oscuros y los claros. Por supuesto yo he ido directo a la parte oscura, mis piezas preferidas son esta camisa negra con cremallera. es super agradable y muy ligera, y la cazadora montera azul noche, me encanta, depende de la luz que le de y del look, parece negra, es super versátil y va con todo. Si pudiese me pondría la colección entera, muy urbana y para el día a día del hombre moderno.

Puedes comprar la colección haciendo click aquí.


Pictures taken by Patricia Li.

Please follow me on: FacebookInstagramTwitter and LookBook.


1 comment: