Saturday, April 5, 2014

THE BAG



Today's main focus is not my look, is my friend's, Jerry Ye bag. Last week he asked me to "model" for he and this are some of the pictures. I love the conceptual feel and the versatility of the bag, it is made out of lambskin, so the it's ultra light and the touch of it is very soft. But the best part is that it's completely handmade, isn't that awesome. We also had a coffee and talked about future collaborations together, so stay tuned if you want to know. Happy Monday!

El punto principal de hoy no es mi look, sino el bolso de mi amigo Jerry Ye. La semana pasada me pidió que fuese su "modelo" y estas son algunas de las fotos. Me encanta el toque conceptual que tiene y lo versátil que es, esta hecho de piel de cordero, por lo que pesa super poco y el tacto es muy suave. Pero lo mejor de todo es que está hecho a mano completamente. Después tomamos un café juntos y hablamos sobre futuras colaboraciones juntos, así que estad conectados, si queréis saber más. ¡Feliz Lunes!


Bag Bolso: Jerry Ye


Please folow me on: FacebookInstagramTwitter and LookBook.

No comments:

Post a Comment