Tuesday, April 1, 2014

Spring Mode



This is going to be my ultimate Spring uniform. Today I'm showing you my to favorite garments from the season. My Xavi Reyes jacket, that I bought last edition of MBFWM, I also got the chance to meet the designer and talk to him. The Japanese inspired pattern, the cut and fit, it is just so versatile and goes with everything. And my second piece are this shorts from H&M, love the ambiguous feel of it, you don't know if is a skirt or trousers, and they are just so comfy. I'll wear this two pieces to death.

Este va a ser mi uniforme de primavera definitivamente. Hoy os enseño mis dos prendas favoritas de la temporada. Mi chaqueta de Xavi Reyes, me la compré la pasada edición de MBFWM, también tuve la oportunidad de conocer al diseñador y hablar con él. El patronaje de inspiración japonesa, el corte y como sienta, es super versátil y va con todo. Y la segunda pieza son estos shorts de H&M, me encanta el toque ambiguo, no sabes si es una falda o pantalón, y son muy cómodos. Me pondré estas dos prendas hasta la saciedad. 

Pictures by my amazing and talented friend Alejandra Troitiño.

Jacket Chaqueta: Xavi Reyes (click here to shop his clothes).        Shirt Camisa: Croquis.        Shorts Pantalones: H&M.        Bag Bolso: Lidia Demidova.
Bracelet Pulsera: Cos.        Trainers Deportivas: Nike.


Please folow me on: FacebookInstagramTwitter and LookBook.

4 comments:

  1. Very nice!
    http://www.stadinstyle.helsinkids.fi/

    ReplyDelete
  2. Tienes un blog muy chulo!!! A Beatriz también la conozco yo! es majisima jajajja y me han encantado las fotos que le has hecho. Me gusta mucho este look! diferente pero con un rollazo genial.

    Un abrazo, nos seguimos!!

    http://www.glamournarcotico.com/i-follow-rivers/

    ReplyDelete