Thursday, March 20, 2014

SUNNY thursDAY



Hello Everyone! I don't know if you realized that I'm trying to post more this past few weeks, I'm doing all that I can to post at least twice a week and make it a routine. Today's pictures where taken last weekend at the National Library stairs, place that I absolutely adore, while I was with Patricia wandering around Madrid sunny streets. And right after I write this post I'm heading to H&M Conscious Collection presentation and some more events, so follow me on Instagram to be updated: @andicui.

¡Hola a todos! No se si os habéis dado cuenta de que estoy intentando publicar más , estoy haciendo todo lo que puedo par publicar por lo menos dos post por semana, a ver si puedo. Las fotos de hoy las hice el finde pasado en las escaleras de la Biblioteca Nacional, sitio que adoro, mientras paseaba con Patricia por las calles soleadas de Madrid. Y justo después de escribir este post me iré a la presentación de H&M Conscious Collection y otros eventos, si queréis saber más seguidme en Instagram, que os irÉ contando todo: @andicui.


Pictures By Patricia Li.

Sweatshirt Sudadera: Cos.        Biker, Long Shirt and Skinnies Cazadora Perfecto Camisa Larga y Pitillos: H&M.
Boina Beret: H&M.        Sunglasses Gafas de Sol: RayBan.        Shoes Zapatos: Bought in China.


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

7 comments:

  1. Dear darling, this is simply amazing! Great outfit, so eternal and shoes are wow! XX

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Me encanta el look, sobre todo los zapatos la suela es fantástica!

    Saludos
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. great black on black looks

    http://livelifeamour.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tienes un buen sentido de la moda, y tu propio estilo, eso mola!
    Saludos desde mi blog! http://princeofeight.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me encanta la propuesta, los zapatos son lo más !!!!


    xx
    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  6. Las zapas divinas y rompedoras, y la combinación de prendas transmite mucho rollazo ;)

    http://petiteadalid.blogspot.com.es/

    ReplyDelete