Wednesday, March 26, 2014

Be Square



Todays outfit was shoot last week, when we could enjoy Spring weather in Madrid, this week is cold and cloudy again. It was love at first sight, that's what I felt when I first saw this sweater in Cos, I got it during my trip to Valencia and it was the last one, I just adore the square neck detail. I was so lucky, in Madrid all the good stuff  is always sold out. The pictures were taken by my dear classmate Illana Gonzalez, with an amazing art wall as background.

El look de hoy es de la semana pasada, cuando pudimos disfrutar de tiempo primaveral en Madrid, esta semana vuelve a ser fría y nublada. Fue amor a primera vista, lo que sentí cuando vi este jersey de Cos, me lo compré en mi visita a Valencia y era el último, me encanta el cuello en cuadrado. Tuve mucha suerte, en Madrid las cosas guays se agotan enseguida. Las fotos me las hizo mi compi de clase Illana Gonzalez, con una increíble pared artística de fondo.


Sweater Jersey: Cos.        Shirt Camisa: Uniqlo.        Trousers Pantalones: H&M.        Shoes Zapatos: Bought in China.
Bracelets Pulseras: Cos & China.         iPhone Case Funda de iPhone: Kenzo.


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

1 comment: