Tuesday, December 31, 2013

Winter Blues



Hello Everyone! Lasts hours to say goodbye to 2013 and to give a big welcome to 2014. This year has been amazing, I've laugh and cried a lot, but always with the love an support of my loved ones. 

Looking back, I dare to say that 2013 has been the best year of my life. You wonder why? For the simple reason that this year I actually felt that I lived. I achieved all my goals, I've learned and seen a lot, I pushed myself to the limits and I worked out of my comfort zone, to give the best of me. So from here all the team of AC encourages you to live 2014 and wish you luck and joy for the coming year.

¡Hola a todos! Últimas horas para decir adiós al 2013 y dar la bienvenida al 2014. Este año ha sido genial, he reído y llorado mucho, pero siempre con el amor y el apoyo de mis seres queridos. 

Mirando hacia atrás, me atrevo a decir que el 2013 ha sido el mejor año de mi vida. Os preguntaréis ¿porqué? Por la simple razón de que este año siento que he vivido. He conseguido alcanzar todas mis metas, he aprendido y visto mucho, me he empujado hasta mis límites y he trabajado fuera de mi zona de confort, para dar lo mejor de mi. Por eso desde aquí, el equipo de AC os anima a vivir el 2014 y os desea suerte y felicidad para el año que viene.

Pictures by my talented cousin, David Yu.


Jacket Chaqueta: Vintage.        Sweatshirt Sudadera: River William.        Trousers Pantalones: Zara.
Cap Gorra: New Era.        Trainers Deportivas: New Balance.


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

4 comments:

  1. que fotos tan increíbles !! Espero que el 2014 te traiga alegría Andi :)

    ReplyDelete
  2. me encanta el conjunto :) te deseo un prospero 2014

    http://cmjncr.blogspot.fr/
    Help us get 100 likes ? https://www.facebook.com/Cmjncr
    thanks <3

    ReplyDelete
  3. I really love blue pattern ,Happy new year.

    I just wanna you do me a favor if you can,that is have you ever took part in Milan fashion week before? Well if you are,here is my question: I wanna watch shows at Milan fashion week,but i do not how to apply for the shows,do you know?

    My blog: http://fashionculturediary.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Felicidades por todo lo que has logrado, me da gusto leer que te ha ido bien! A ir por ese 2014! Lo mejor todavía espera adelante

    Un abrazo
    Pablo
    www.fungiexpress.com

    ReplyDelete