Thursday, December 5, 2013

H&M Collection S/S 2014 Open Day



Hello Everyone! After the huge success of their Fall/Winter collection presented in Paris, H&M decided to present a Sring/Summer Capsule Collection too. For people like me (H&M lovers) it is music for our ears. Continuing with the same philosophy of the previous one, it offers quality fashion with affordable prices. Taking inspiration from the Moroccan world, translated into textured fabrics, embroidered pieces, fringes and amazing accesories. Here you have some of my favourite pieces.

Pictures by Juan Carlos and me. (Team Work!)

¡Hola a Todos! Tras del éxito rotundo de su Colección Otoño/Invierno, presentanda en París, H&M decide presentar de nuevo su Colección Cápsula para Primavera/Verano también. Para gente como yo (amantes de H&M) es música para los oídos. Continuando con la misma filosofía que la anterior, ofrece moda de calidad a precios asequibles. Tomando inspiración del mundo marroquí, traducido en tejidos con texturas, piezas bordadas, flecos e increíbles accesorios. Aquí tenéis is piezas preferidas.

Fotos por Juan Carlos y yo. (¡Tabajo en Equipo!)




Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

6 comments:

  1. Me encanta H&M ojala que llegue pronto ya básicamente tenemos a todo el imperio inditex aquí.

    Saludos
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. I see some great pieces! Looking forward on seeing the collection in stores xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. No conocía tu blog. Te sigo desde ahora. Saludos.

    ReplyDelete
  4. Great collection, lots of great pieces, the boots are amazing!

    http://www.mursway.com/

    ReplyDelete