Monday, December 16, 2013

City Wildness



 Hello Everyone! Today I'm showing you my current uniform, relaxed, comfy, practical, layered and a touch of print, are the key for a effortless look, this Winter. You all know that I love getting lost in layers and layers of jackets, in this look I layered two of my wardrobe basics, my hodie and my trench coat, giving it a more modern feel to it. Also showing you one of my latest purchases, this Acne printed T-shirt, which has a twisted leopard print, more discret and timeless.

¡Hola a todos! Hoy os enseño mi uniforme actual, relajado, cómodo, práctico, a capas y con un toque estampado, son las claves para un look fácil, este invierno. Ya todos sabéis que me encanta perderme en  capas y capas de chaquetas, en este look he combinado dos de mis básicos, mi sudadera y mi gabardina, dándole un toque moderno. También aprovecho para enseñaros una de mis últimas adquisiciones, esta camiseta de Acne, con estampado de leopardo reinventado, más discreto y atemporal.

Pictures by Iria Ortega.

T- Shirt Camiseta: Acne Studios (buy it here, here and here)          Hodie & Trousers Sudadera y Pantalones: H&M.        
Trenchcoat Gabardina: Zara.        Trainers Deportivas: Nike Free Run.        Bag Bolso: Vintage.


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

4 comments:

  1. Me flipa la camiseta!

    http://www.juicyguile.com

    :)

    ReplyDelete
  2. Me agrada la idea de la sudadera y la gabardina juntos, se mira muy bien! Buen outfit, como siempre.


    Saludos, museandink.blogspot.mx

    ReplyDelete
  3. Enamorada de las nikes!

    ReplyDelete
  4. Como siempre, impecable.

    Saludos,
    http://emale.es/2013/12/24/como-vestir-bien-para-fiesta/

    ReplyDelete