Friday, November 29, 2013

Sheer Black



Hello Everyone! Happy Friday! Today I'm wearing a total black look, but in different layers, lenghts and fabrics; creating interesting textures. But the main focus is the bag. Remember my trip to Moscow? During my stay, I met a lot of fellow designers, in particular I felt in love with the work of one of them, Lidia Demidova. I remember asking her the first day, if she was interested in selling her bags, she said that the last day I could buy them because se was presenting her collection too. The surprise came when the last day she told me that I could chose the bag that I wanted, as a present, I was thrilled! And I choose the one that you see in the pictures. Thank You so much Lidia and I miss you so much! Remember her name, because you are going to hear very soon from her.

 These pictures were taken by two really good friends Fernando Mañas and Juan Carlos Pajares <3 .="" font="">

¡Hola a todos! ¡Feliz viernes! Hoy llevo un look negro entero, pero con diferentes capas, alturas y tejidos; creando una textura interesante. Pero el principal elemento del look es el bolso. ¿Recordáis mi viaje a Moscú? Durante mi estancia, conocí a más diseñadores, en particular me enamoré del trabajo de una de ellas, Lidia Demidova. Recuerdo preguntarle que si estaba interesada en vender sus bolsos, me dijo que el último día porque ella también presentaba una colección. La sorpresa llegó cuando el último día me dijo que eligiese el bolso que quisiese como regalo, ¡era como el paraíso! Elegí el que véis en las fotos. ¡Muchísimas gracias Lidia y te echo un montón de menos! Recordad su nombre porque vais a oir muy pronto sobre ella.

Las fotos me las hicieron dos muy buenos amigos Fernando Mañas y Juan Carlos Pajares .



Sweatshirt Sudadera: Givencgy Inspired.        Bag Bolso: Lidia Demidova.        Chiffon Shirt Camisa de Gasa: American Apparel.
Trousers Pantalones: Zara.        Shoes Zapatos: From China.      


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.


5 comments:

  1. Realmente un lujo ese bolso, mucha suerte al recibirlo!!
    Abrazo, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  2. Simply amazing as always! Love that clutch so much! Your style is really the best xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Me encanta el juego de capas del look!

    http://www.juicyguile.com

    xx

    ReplyDelete
  4. El juego de siluetas que has hecho con todas las prendas en negro es ideal. Como siempre.

    Saludos,
    http://helloemale.wordpress.com/2013/12/04/20-frases-deberiamos-decir-mas-a-menudo/

    ReplyDelete
  5. Me encanta la cartera de mano, la quiero la quiero! jaja muy chulo el look viva el negro!

    ReplyDelete