Tuesday, November 12, 2013

Isabel Marant Pour H&M Presentation



Hello Everyone! Two weeks ago I was invited to the Isabel Marant for H&M presentation, the right moment to catch up with friends, this time I went with Juan Carlos Pajares from Cloththoughts, Aminta from AmintaOnline and Rocío from WomanWord. It was like when I was back in school and went on a excursion all the class together, I had a blast. About the collection, I loved all the contrast between fabrics and textures and all the craftsmanship from the pieces. I already have my picks, do you have yours? The collection will be available in selected stores November 14.

¡Hola a Todos! Hace dos semanas fui invitado a la presentación de Isabel Marant para H&M, el lugar ideal para ver a amigos, esta vez quedé con Juan Carlos de Cloththoughts, Aminta de AmintaOnline y Rocío de WomanWord. Fue como volver al colegio, como cuando te llevaban de excursión toda la clase entera, me lo pasé genial. Sobre la colección, me encantó el contraste entre tejidos y texturas y toda la artesanía que componen las piezas. Yo ya tengo mi selección, ¿vosotros? La colección estará en tiendas seleccionadas a partir del 14 de noviembre.



Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

4 comments:

  1. Me encanta esta colección las prendas y los detalles son fabulosos!

    Saludos
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Im sooo in love with IM projects but this Collection not impressed me too much

    ReplyDelete
  3. I love the fluffy jacket! That's my pick! Love the pictures

    S

    ReplyDelete
  4. Personalmente a mi no me gusta la colaboración con IM pero he de reconocer que alguna de las prendas de punto se salva de la quema :)

    http://www.juicyguile.com

    xx

    ReplyDelete