Monday, October 28, 2013

MBFWM: Victor Von Schwarz Spring/Summer 2014



Saving the best for the last, here you have my last post about MBFWM. It's turn for Victor von Schwarz. The last day of Fashion Week dedicated to the young talents and he presented his collection named Asian Perversion. A collection of contrasts, the innocent against the sexy, the sweet against the dark, the transparent against the opaque, creating the perfect blend between femininity and masculinity. My fetish garments were a lot, the capes, the bomber jackets, the bikers, the masks, the cropped sweatshirts, the shirts, well all the collection.

I really admire his passion and hard work, and I'm not saying it because we are friends and the fact that he invited me to his show, being my first front-row experience (hihihi), I'm saying it because I truly think that and I truly believe in his talent. You only have to watch the end of the video when my friend Juan Carlos and I scream of emotion when he comes out.


Guardando lo mejor para lo último, aquí tenéis mi último post sobre la MBFWM. Es el turno de Victor von Schwarz. El último día de la Semana de la Moda es el dedicado a los jóvenes talentos y él presentó su colección titulada Asian Perversion. Una colección llena de contrastes, lo inocente frente a lo sexy, lo dulce frente a lo oscuro, lo transparente frente a lo opaco, creando la mezcla perfecta entre la feminidad y la masculinidad. Mis prendas fetiches fuero varias, las capas, las chaquetas bomber, las perfecto, las mascarillas, las sudaderas cortas, las camisas, bueno la colección entera.

Admiro totalmente su pasión y su esfuerzo, y no lo digo porque seamos amigos y el hecho de que me invitase a su desfile, siendo mi primera experiencia front-row (hihihi), lo digo porque realmente lo pienso y porque creo ciegamente en su talento. Sólo tenéis que ver el final del video cuando mi amigo Juan Carlos y yo gritamos de emoción cuando sale a saludar.


Runway Picures Via Cloththoughts.

For more info, press like in his Facebook Page: Victor von Schwarz.
Para más información, pulsa me gusta en su Página de Facebook: Victor von Schwarz.


Please folow me on: Bloglovin'LookBookFacebookInstagram and Twitter.

9 comments:

  1. lo maximo tu look para la pasarela! ;)

    MOM IN MY BLOG TODAY!!!!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/10/an-intruder-in-my-blog.html

    ReplyDelete
  2. Amazing! You definitely had a great time and I am so glad xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Que linda colección, me encantaron tus fotos..que experiencia!

    Saludos
    Andy
    theblacklabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. love these photos!
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    ReplyDelete
  5. Hola, te he encontrado por aquí y quería felicitarte por tu blog,
    Yo acabo de empezar mi video-blog y me gustaría que te pasaras y me comentaras qué te parece, y si te gusta, nos seguimos!
    un saludo
    www.tgiftrapiello.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Great blog and great job!

    http://ifiimb.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  7. Me encantó, lástima que no pudiera ir, pero como siempre un trabajo estupendo.
    Aquí te dejo a ti y a tus followers el look de Victor Von Schwarz y mi blog.
    http://cristian-mo-ya.blogspot.com.es/2013/07/look-080-yuki-onna-feeling.html
    http://cristian-mo-ya.blogspot.com.es/

    ReplyDelete