Tuesday, September 10, 2013

#InstagramLife 03: ShangHai Summer Diary

 



Here you have my ShangHai Photo Diary, it was an amazing month, met a bunch of new people, had a blast and enjoyed my time. So it was so hard to narrow down the number of pictures.

Aquí tenéis mi Diario Fotográfico de ShangHai, ha sido un mes increíble, he conocido a un montón de gente nueva, me lo he pasado genial y he disfrutado del viaje. Asi que ha sido muy difícil seleccionar las fotos.


 
 Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

6 comments:

  1. Amazing Pictures! Looks like you had fun in China... I want to go too

    S

    ReplyDelete
  2. Lo que daría! Me fascina la cultura asiática y no hay duda de que una de mis metas es poder viajar a varios países, sería un sueño hecho realidad.

    Saludos
    Andy
    www.theblacklabelblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Lovely pics! Looks like you had a lot of fun!
    Wanna float with us? http://www.floatstardust.blogspot.com
    The Floating Team!

    ReplyDelete