Thursday, August 22, 2013

Energy Shot

 

Non-Stop, this describes perfectly my last 2 weeks, after coming back from China I had to finish the mini-collection that I was going to present in Moscow and then I flew to Russia, 4 days non-stop: castings, fittings, displaying our garments, explanning the collection, sightseeing,... It was so exhausting but above all an unforgettable and emotional experience. So from here I encourage you to pursue your dreams, don't be afraid, there is a huge world of opportunities waiting for you outside. I was very insecure about my work and always thought that I wasn't good enough, but I learnt that confidence in yourself doesn't come by itself, you have to earn it with hard work. I never thought that I would won a contest and fly to Moscow to present a collection, and look now, I just came back.

A Tope, esto describe mis 2 última semanas. Después de volver de China tuve que terminar la mini colección que iba a presentar en Moscú y después viajé a Rusia, 4 días sin parar: castings, fittings, exposición de prendas, explicación de la colección, turismo,... Fue agotador, pero ante todo una experiencia muy emotiva e inolvidable. Asi que desde aquí os animo a perseguir vuestros sueños, no tengáis miedo, fuera os espera un mundo lleno de oportunidades. Siempre he sido muy inseguro sobre mi trabajo y pensaba que nunaca sería lo suficientemente bueno, pero aprendí que la confianza en uno mismo no viene sola, tienes que ganártela trabajando duro. Nunca pensé que ganaría un concurso y viajaría a Moscú para presentar una colección, y mira ahora, acabo de volver.

Pictures by Iria Ortega Fotos por Iria Ortega


Total Look Look Total: H&M.        Shoes Zapatos: Dr. Martens.        Bracelet Pulsera: Hermès.       Shades Gafas de Sol: La Mona Checa.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

6 comments:

  1. Muy bien, felicitaciones por tu premio y que emocionante hacer ese viaje... sin duda miles de satisfacciones...
    Abrazo, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  2. enhorabuena por ese premio
    me alegro mucho

    Mi blog by Amo

    ReplyDelete
  3. great outfit! Love your sunnies!

    ReplyDelete
  4. Que te voy a decir que no sepas. Eres grande y debemos trabajar para serlo más. ¡Estoy muy seguro de tu futuro!

    ReplyDelete
  5. Quiero tus shorts Andy! Quiero este outfit completo :)

    ReplyDelete
  6. Eres grande y tienes un futuro prometedor. Lucha por lo que eres y por tu trabajo.

    Un saludo,
    Enmasculino.es

    ReplyDelete