Monday, July 1, 2013

#InstagramLife 02


Hello Everyone! Here you have some pictures from last month, there are outfits of the day, backstage photos from my show, delicious food and beautiful places. Hope you are having a great Summer start

¡Hola a Todos! Aquí tenéis algunas fotos de mi último mes, hay looks del día, fotos del backstage de mi desfile, comida deliciosa y sitios con encanto. Espero que estéis empezando bien el verano.

Wearing María Olmos Teddy Ears.         Con las Orejas de Peluche de María Olmos.

Playing around with Marta Pozuelo Collection.         Jugando con la Colección de Marta Pozuelo.



Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

5 comments:

  1. Genial, unas fotos, muy buenas...
    Abrazo y buena semana
    Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  2. que buenos momentos
    tengo esas mismas zapatillas de nb

    Mi blog by Amo

    ReplyDelete