Friday, June 28, 2013

Here you are the King



 Hello Everyone! Here I am, blogging next to the pool and sunbathing, this is what I call a great holidays start. Hope you are all having time to relax and enjoy yourselfs, and for the ones of you that still have final exams, I send you from my blog a lot of strength. So this Summer is going to be very exciting for me, starting next Wednesday that I'm flying to China, YAY! What are your Summer plans? Are you going anywhere?

¡Hola a todos! Aquí estoy posteando desde la piscina y tomando el sol, esto es a lo que llamo un buen comienzo de verano. Espero que todos estéis descansando y disfrutando mucho, para los que estáis aún de examenes, desde el blog os mando mucho ánimo. Este verano va a ser muy excitante para mi, empezando por el próximo miércoles que vuelo a China, ¡bien! ¿Cuáles son vuestros planes de verano? ¿Vais a viajar a algún sitio?


Total Look Look Total: H&M.        Shoes Zapatos: Prada.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

9 comments:

  1. haah q genial el lugar dl post

    NEW LOOK OF THE WEEKEND: LINEN
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/linen.html

    ReplyDelete
  2. Cool look!!

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  3. Enamorado del bolso me hallo. ¡Buen viaje a China!

    http://www.eleternobekrio.wordpress.com/

    Un saludo,
    El Eterno Becario

    ReplyDelete
  4. Creo que no hay mejor manera de empezar el verano!
    A demás de este post tan genial!
    un saludo desde
    www.letourne-disque.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. jajaja Me encanta el título y las fotos Andi!! Pues todavía estoy apurando para las vacaciones. El año pasado fui justamente a hacer un ruta por China :)

    ReplyDelete
  6. Andy somos las Olsen jajajaja en mi último video post :p

    ReplyDelete
  7. feelin regret not takin the clutch before!
    love this combo~

    <33
    http://fashionandfcuker.blogspot.com

    ReplyDelete