Wednesday, June 5, 2013

Black Mood






 Hello Everyone! Last Friday was my Fashion Show, and everything went great, so good that I even won an award. Right know I'm collecting all the pictures and videos to prepare the post and show you. I had a blast backstage and then in the cocktail I had tons of fun with all my beloved ones and friends that came to see me. Meanwhile here you have a look from a few weeks ago, when me and Patricia went to Caixa Forum to spend the morning and have some coffee in their bar at the top floor. I don't know why but recently I'm wearing a lot of black, also my new vintage find, this amazing bag similar to the Kelly from Hermès that I bought in Mercado de Motores.

¡Hola a todos! El viernes pasado fue mi desfile de mi universidad, y todo fue genial, tan bien que gané un premio y todo. Ahora estoy recopilando fotos y videos para preparos un post y enseñaros. Me lo pasé genial backstage y luego en el cocktail no fue menos, con mis más queridos y amigos que vinieron a verme. Mientras os dejo con un look de hace unas semanas, cuando fui con Patricia al Caixa Forum a pasar la mañana y tomar un café en su bar de arriba del todo. Y no se porqué, pero ultimamente voy vestido siempre de negro y también enseñaros mi última adquisición vintage, este bolso que se parece al Kelly de Hermès que me compré en el Mercado de Motores.


Jacket, Skinnies and Necklace Chaqueta, Pitillos y Collar: H&M.        T-Shirt Camiseta: Uniqlo.       Shoes Zapatos: Zara.        Bag Bolso: Vintage.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

16 comments:

  1. Andi: muy elegante el total black siempre es genial...
    Abrazo, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  2. Hey, nice outfit!

    The blazer is cut really nicely and sits great on you :)

    X Karen @ Quarter-Life Creative

    ReplyDelete
  3. El negro es el color más elegante,mten cuidado s adictivo ;P

    Un besazo!

    ReplyDelete
  4. felicidades por tu desfile me alegro de que todo fuera bien...en cuanto al negro a mi tambien me ha pasado este año.deseando ver fotos del desfile...besos

    ReplyDelete
  5. fan total d tu totaL BLACK

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: SUNSET

    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/06/sunset.html

    ReplyDelete
  6. Darling, this is perfect! Everything black is my favorite look, so formal and classy. I love your bag so much! Xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. An all black outfit always does it for me! perfect.

    http://lovelynoah.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  8. total black me encanta :D

    n.post:
    WWW.JESUISVOILA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  9. Me encanta el bolso. Estoy deseando de ver las fotos de tu desfile. Bisous

    http://modavestidor.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Love the total black, !!!! minimal and elegance, hey ! visit my blog and see the tendende ultimate for man :) www.hombresinmente.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Me alegro mucho de que todo fuese genial! Ya nos enseñarás fotos.

    Como siempre, genial tu outfit.

    Saludos!

    http://www.lookwithattitude.net/

    ReplyDelete
  12. GREAT photos, I love that bag! xx

    www.itslilylocket.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Clean, contemporary and screams high fashion!!! GREAT blog, would you like to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    ReplyDelete
  14. Just came across your blog and wanted to let you know I love it!! Congratulations on the award :)

    Jodie xo
    à la Jode

    ReplyDelete