Tuesday, May 14, 2013

City Jungle



And here we are again, wearing denim on denim, I just love how it looks and it seems like I'm wearing a jumpsuit, right? This time I wanted to make it more wearable adding a grey jacket, instead of all denim. I totally love the contrast between the light and flowy fabric of the jacket (well, it is a dress from H&M women section, but I use it as a jacket...) and the rigid and hard denim. On top of that, the cherry pie, my New Era customized cap. Have a great week!

Y aquí estamos otra vez, un look vaquero total, pero me encanta y además parece que llevo un mono, ¿verdad? Esta vez lo quise hacer más ponible con esta chaqueta gris, en vez de todo vaquero. Y la verdad es que me gusta el contraste entre la tela ligera y con caída de la chaqueta (bueno, es un vestido de la sección de mujer de H&M, pero yo la uso de chauqueta...) contra la rigidez y dureza del vaquero. Y para terminar, la guinda del pastel, my gorra de New Era customizada. ¡Qué tengáis una buena semana!


Jacket, Shirt, Jeans, Necklace & Sunglasses Chaqueta, Camisa, Vaqueros, Collar y Gafas de Sol: H&M. 
Customized Cap Gorra Customizada: New Era.        Bracelet & Belt Pulsera y Cinturón: MMM for H&M.
Sneakers Deportivas: New Balance.


 Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

14 comments:

  1. Hey,Andi,i really love the flower on your hat,i think this is a point

    if you have time i invite you to read my new post

    have a nice day

    http://www.fashionculturediary.blogspot.it/

    ReplyDelete
  2. ME ENCANTA! Las gafas las quiero <3!


    WWW.JESUISVOILA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  3. La chaqueta es la clave andi! Me chifla!
    Todo el look genial!

    Un beso!

    adrianhe.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. eres unico. esos jeans son lo mas.
    t gustara el post d hoy

    NEW OUTFIT IN THE BLOG: AUTUMN RETURNS
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/05/autumn-returns.html

    ReplyDelete
  5. Amazing outfit dear! Love your hat! Xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. great look
    very nice sneakers, i love nb

    miblogbyamo.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. I am simply in love with the idea of ​​the cap with the flowers, I'm in love!
    http://maisondemilla.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  8. Me encanta la chaqueta-vestido jajaja me lo apunto, aunque a mi no se sí me va a quedar tan guay como a ti jajajaja.

    Un besazo!
    Www.lrstyles.com

    ReplyDelete
  9. Me encanta este look Andi, sobre todo el twist que le has dado a la new era con las flores! :)

    http://www.juicyguile.com

    xx

    ReplyDelete
  10. Andi Cui! El otro día iba a ponerme margaritas en la barba jajajaja Es que nos encanta hacer el chorra ;-)

    ReplyDelete
  11. jajaj Andi flower power :p la idea de la chaqueta genial

    www.jeffreyherrero.com

    ReplyDelete
  12. Mola mucho la gorra! XD

    Un saludo,

    Nacho Aznar

    ReplyDelete
  13. tan crack como siempre, las florecillas lo más!!
    un saludo guapetong

    ReplyDelete