Wednesday, April 10, 2013

My Senses Don't Make Sense Anymore



 THE WEATHER, don't make sense anymore, it's almost mid-April and the temperature is even lower that winter... So depressing... But let's see the bright side, best way to fight against cold weater? Of course layers, looking great and at the same time staying warm.

EL TIEMPO, no tiene nada de sentido, estamos casi a mediados de abril y las temperaturas son más bajas que durante el invierno... Deprimente... Pero miremos el lado positivo, la mejor forma de luchar contra el frío? Las capas, con estilo y  al mismo tiempo estar calentito.



Hat, T-Shirt & Bag Sombrero, Camiseta y Bolso: Zara.        Biker Jacket & Skinnies Chaqueta Biker y Pitillos: H&M.        Trenchcoat Gabardina: Codes Combine.
Shoes Zapatos: Chinese Local Store.        Bracelets Pulseras: Hermès Collier du Chien, MMM for H&M & H&M.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.
 

14 comments:

  1. Eres puro estilo y quiero que sigamos en contacto.
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

    ReplyDelete
  2. Un vez más genial, Andi ;)

    Nueva entrada: ¡Descubre Le Garage TV!
    http://mitomanodecalle.blogspot.com.es/2013/04/descubre-le-garage-tv.html

    ReplyDelete
  3. pareces el hijo de YOKO ONO. no me puede gustar más.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojala!
      Ya me gustaria ser el hijo de Yoko Ono!

      Delete
  4. ohhh!!!! Andi me parece apoteosico este look, la super posición de prendas que has hecho no se porque me da que van a venir mucho en las próximas temporadas.

    ReplyDelete
  5. Hola preciosa te he encontrado de casualidad y después de ver tu blog me animo a invitarte al mío y a que si a ti también te gusta me sigas para que podamos mantener el contacto, tienes cosas muy interesantes! ;)
    un besito enorme y espero verte pronto por mi blog!
    c.o.c.o.

    ReplyDelete
  6. Genial la propuesta...
    Abrazo, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  7. Genial outfit Andi!!!

    XO- http://trendylifepeople.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. Love your hat and whole outfit! The shoes are pretty cool too!

    Just followed you on Bloglovin and GFC! Hope you follow too so we can stay in touch!

    xx

    ReplyDelete
  9. thanks for visiting my blog, check back often.

    Amazing look!

    Hug from Manual Fashion.

    www.manualfashion.com

    ReplyDelete
  10. siempre t superas. un buen look

    NEW OUTFIT: DISCOVERING MADRID
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2013/04/discovering-corners-on-my-panama-jack.html

    ReplyDelete
  11. Quality posts is the crucial to invite the users to visit the site, that's what this web site is providing.

    Here is my blog post - wholesale oakley sunglasses

    ReplyDelete
  12. Loving the hat and those sunglasses...


    check out my blog at http://lookofm.com

    Maureen xo

    ReplyDelete