Saturday, April 13, 2013

DOTTED...



Time to say goodbye to our coats, Spring finally has arrived to stay and I couldn't be happier, also there is only a month and a half for my school show and I'm sewing like crazy, but I'm so glad because everything is turning better than I expected. STAY TUNNED!

Ya es hora de decir adiós a nuestros abrigos, la primavera ha llegado para quedarse y yo no podría estar más contento, también decir que solo queda un mes y medio para el desfile y estoy cosiendo como un loco, pero muy satisfecho porque todo está saliendo mejor de lo que esperaba.¡ESTAD ATENTOS!


Hat, Shirt and Trousers Sombrero, Camisa y Pantalones: Zara.        Coat Abrigo: Dior Homme.        Bag Bolso: Chanel.        Shoes Zapatos: Prada.
Rings and Bacelet Anillos y Pulsera: H&M and Hermès.        Sunnies Gafas de Sol: Ray Ban


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

12 comments:

  1. Hola, me llamo Andi y tengo un estilo que no puedo con ello <3

    PD: avisame cuando sepas el dia y la hora del desfile !!

    Zape<3

    ReplyDelete
  2. Oh my God I am in love! I really admire you! this outfit is amazing and you pulled it off so well! I swear, this is my favorite outfit of yours. Beyond amazing xx

    fashionvitae.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. LOVE this look :))

    If you are interested in Fashion, healthy recipes, traveling and inspiring photos
    come visit my new-opned blog http://themichellec.blogspot.com

    XO

    ReplyDelete
  4. ME ENCANTAAAA!!!!!!! Quiero algo asi en la vida de mi armario! <3

    xxx

    http://thecustic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. Love this look. The polka dots are the perfect size !

    bisous,
    Natasha

    http://www.bisousnatasha.com/

    ReplyDelete
  6. Andi! Tu si que estás guapo!
    Me chifla ese sonbrerito tuyo!
    Hacemos intercambio algún día: chaqueta por sombrero! jajaja
    Un beso!

    ReplyDelete
  7. Un outfit muy atrevido, me gusta.El B&W nunca falla.
    Buen trabajo.

    ReplyDelete
  8. He estado unos días fuera y 5 post tuyos sin leer ;) estas estupendo en los 5 pero este me ha encantado el gorro es genial, saludos Jeff

    WWW.JEFFREYHERRERO.COM

    ReplyDelete