Sunday, January 27, 2013

Lunch Bag



I still remember, when I saw the last collection that Raf Simons did for Jil Sander, EPIC! Whith all those whole black leather looks, but the thing I love the most, where the black leather lunch bags, I thought that was amazing. That's why I did this one trying to imitate it, and now Zara has came out with them too, so I also got one in beige, the original paper bag colour. Current Obsession.

Todavía me acuerdo de cuando vi la última colección que Raf Simons hizo para Jil Sander, ¡MAGNÍFICA! Con esos total look de cuero negro, pero lo que más me gustó fueron las 'lunch bags' de cuero negro, y pensé, esto es increíble. Por eso, yo mismo me hice este imitándolo, y ahora Zara los ha sacado, asi que me lo he comprado en beige, como el color original del "paper bag". Obsesión Actual.


Lunch Bag "Lunch Bag": Andi Cui.        Trench Coat Gabardina: Codes Combine.        Sweater Sudadera: Davidelfin.
Shirt & Trousers Camisa y Pantalones: H&M.        Shoes Zapatos: Dr. Martens.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

14 comments:

  1. A Zara que iremos todos!
    Me encanta el contraste que le has dado al look con la parte del calzado y el calcetín :)

    ReplyDelete
  2. You are so inspiring due to your minimal and yet grunge kind of look! Loving the Cascio watch which I never dreamed would become so iconic (my grandpa wore one!). I must get a lunch bag, in black, of course! You are def one of the cool kids!

    (='.'=)
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. love this look


    http://www.style-drum.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. genial este look =)

    xx
    www.mariarubioblog.com

    ReplyDelete
  5. Muy buen look y la bag espectacular... quiero una!!!
    Abrazo, Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  6. El abrigo me chifla!
    No conocía tu blog pero me ha gustado mucho!

    Un saludo!

    http://adrianhe.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. Me encanta! Yo tmb quiero uno pero creo que me lo haré en naranja o nude jajaja

    Que bien lo sabe hacer Zara!
    Un look muy chuli! Un abrazo

    ReplyDelete
  8. Hola! Acabo de descubrir tu blog! Te apetece que nos sigamos ;D

    Besos!

    http://lipschic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  9. Me gusta mucho el look, es genial y el lunch bag todo un acierto.

    Un saludo,
    Nacho Aznar

    ReplyDelete
  10. such a great look! i love your shoes and trench xx

    ReplyDelete