Monday, December 10, 2012

Present Wrapped



Hey Guys! Sorry for posting so late, truth is that I've been really busy with school projects, well to be exact my final project, that is my collection. And guess what?... I was chosen to present my collection with 24 more classmates out of the 60 more or less, that we are in total. I'm so excited! So if everything goes as planned, I'll show you my sketches soon. 

About my look, it reminded me of a wrapped present, so cute and the timing couldn't be better, since Christmas is around the corner. You know that I love mixing oversize tops with skinny jeans, opposites attracts! Also wearing my mums Chanel bag, isn't it great to have such a stylish mum and borrow amazing stuff from her wardrobe?


¡Hola a todos! Siento tardar tanto en publicar, la verdad es que he estado muy liado con mi proyecto final, la colección de fin de curso. Y adivinad que?... He sido seleccionado para presentar mi colección sobre la pasarela con 24 compañeros más, de los 60 más o menos que somos. ¡Qué emoción! Si todo va bien os enseñaré mis figurines pronto.

Sobre mi look, me recuerda mucho a un regalo envuelto, súper adorable y la ocasión le acompaña, ya que la Navidad está a la vuelta de la esquina. Ya sabeís que me encanta que la parte de arriba de mis looks sea oversize y la de abajo estrecha, ¡los opuestos se atraen! También llevo el bolso de Chanel de mi madre, ¿no es súper guay tener una madre estilosa a la que cogerle prestado maravillas cómo este bolso?


Bag Bolso: Chanel.        White Shirt, Skinny Jeans and Lurex Socks Camisa Blanca, Pitillos y Calcetines Lurex: H&M.        Black Shirt and Hat Camisa Negra y Gorro: Zara. 
Bowtie Pajarita: Vintage.        Shoes Zapatos: Dr. Martens.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

14 comments:

  1. Guys with Chanel= awesome! Really wish I saw this more often.

    http://lasaloperie.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  2. genial como siempre...ami tambien me gusta llevar pantalones estrechos combinados con prendas anchas arriba...saludos

    ReplyDelete
  3. la penultima foto, q pasada tio
    besos

    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/degraded.html

    ReplyDelete
  4. Having a stylish mom is very cool indeed ;) Love your cap!
    Wanna float with us? http://www.floatstardust.blogspot.com
    The Floating Team!

    ReplyDelete
  5. You're rocking this! I like how this look somehow simultaneously pulls off an uptight and yet laidback vibe... I don't know, it's just cool. I also like how you write in spanish & english, because I'm trying to learn Spanish :p

    ReplyDelete
  6. que guay lo de la coleccion! espero poder verla pronto! :)

    xxx

    http://thecustic.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  7. ei! he acabado en tu blog y la verdad es que mirando otros posts me han encantado tus propuestas! espero que te guste tmb el mio, que es bien reciente. te enimo a que me sigas, te sigo asi y seguimos en contacto viendo nuestros nuevos posts! :)

    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    ReplyDelete
  8. yo tb tng tus Dr. Martens! por cierto, ayer te vi en #hijosdepapá con uno de los chicos !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Es que son increibles y van bien con todo!
      Si! Es amigo mio y le hice el favor de salir con el!

      Delete
  9. Me encanta el estilo¡¡
    Gros Bisous¡¡
    Wilson Batista
    http://likebatista.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. Cuute! Liking your little cap.

    ReplyDelete