Saturday, December 29, 2012

New In: Present Unwrapping



BELOVED INDIA FROM HERMÈS - PARIS

Quick post about my favourite under-the-tree present, this gorgeous Hermès scarf from my parents. And the story behind is quite interesting. This Summer during my stay in SH, my mum asked for my help to buy a present for a friend, I suggested to get her a silk scarf, so we went shopping. And we we entered to the Hermès Store, it was right there hanging from the wall, this master piece that we instantly fell in love with and knew it was the one. So exotic, so vibrant, so energetic, so orange, so Hermès. So the surprise came when the 25th morning I woke up and a black bag under the tree was hiding a orange box. It was the scarf that we loved and it was for me!

Sorry for the presentation, I already wore it, that's why so wrinkly and I couldn't fold it as its original way (it's so hard to do it exactly perfect to fit the box!).

Hope you are having great time these days and got amazing things too! I'd love to know what you got, so don't hesitate to leave a comment below.

Un post rápido sobre mi regalo preferido, este increíble pañuelo de Hermès de mis papis. Y la historia tras él es muy interesante. Este verano durante mi estancia en SH, mi madre me preguntó que le podría regalar a una amiga, yo le sugerí que un pañuelo de seda, así que nos fuimos de compras. Y cuando entramos en la tienda de Hermès, estaba allí colgado de la pared, ésta obra maestra que nos enamoró y supimos que era el regalo perfecto. Tan exótico, tan vibrante, tan energético, tan naranja, tan Hermès. La sorpresa llego cuando el 25 por la mañana, bajo el árbol había una bolsa negra con una caja naranja dentro. ¡Era el pañuelo que nos encantó y era para mi!

Lo siento por la presentación, ya me he lo he puesto, por eso está tan arrugado y no lo pude doblar como venía (¡es tan difícil de forma que quepa justo en la caja!).

¡Espero que estéis disfrutando estos días con la familia y que hayáis recibido muchos regalos! Me encantaria saber que os han regalado, así que no dudéis en comentar.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.
 

5 comments:

  1. Excelente regalo, sin duda para aprovechar...
    Abrazo y feliz 2013
    Germán

    http://urbanmanbas.blogspot.com.ar/

    ReplyDelete
  2. tio eres grande- felices fiestas
    fran

    NEW LOOK: NATURE
    http://www.showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/nature.html

    ReplyDelete
  3. this is so beautiful! Im jealous, I want one 2!
    S

    ReplyDelete
  4. Eres ridículo hasta la saciedad...

    ReplyDelete