Monday, December 24, 2012

Hell Gate



 Hey Everyone! So Christmas is around the corner, it's time to relax and spend time with the family, but I'm even busier than before. Finishing patterns, buying fabrics,... But so excited!

Happy Holidays!

¡Hola a todos! La Navidad ya está a la vuelta de la esquina, tiempo de relajarse y disfrutar de los tuyos, pero yo estoy incluso más ocupado. Terminando patrones, comprando telas,... ¡Pero a la vez súper emocionado!

¡Felices Fiestas!



Jacket, T-Shirt & Bag Chaqueta, Camiseta y Bolso: H&M.        Shirt & Pants Camisa y Pantalones: Zara.
 Tennis Shoes Zapatillas: Vans.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook, Instagram and Twitter.

11 comments:

  1. muy chulo el look. eres unico!
    fran

    NEW POST IN THE BLOG!!! today new in my wardrobe, and tomorrow...YOU HAVE TO SEE IT!
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/12/tomorrow-big-suprise-in-blog.html

    ReplyDelete
  2. the collar is so cute!!
    i absolutely adore the bag, its like a little treasure box!

    ReplyDelete
  3. Chic look! and love the photo.
    Merry Christmas!!!

    Andrés.

    ReplyDelete
  4. You Look stunning!
    Merry Xmas for u too!

    Sophie

    ReplyDelete
  5. Ya me he puesto al día con tu blog! Por cierto, me encantó verte en Hijos de papá!

    ReplyDelete
  6. que me puede gustar esa chaqueta , me encanta¡¡¡ FElIZ NAVIDAD¡¡¡
    http://poydel.blogspot.com.es/
    http://web.stagram.com/n/poydel/

    ReplyDelete
  7. Hoy te he visto en la tele, con un amigo tuyo que le gusta mucho gastar dinero.

    ReplyDelete
  8. You look gorgeous! This outfit is really stylish and elegant.

    ReplyDelete
  9. You look abslutely gorgeous
    The bag is so cool!

    Karl

    ReplyDelete