Sunday, June 17, 2012

Dear Deer


 Oh My God! I'm exhausted! And there are still 3 exams more to do and then, ENTRAMADOS, which forms part of Soy Cibelino Festival that combines music and fashion, what more can we ask for, right? It's held in Ifema (Pavilion 14, just like Fashion Week) from the 21st to the 24th of this month, and it is organized by my uni ESNE. A platform where the students from the 8 more prestigious Fashion Universities around the world will present their collections, big deal right? I'll upload more info soon! Stay tunned!

Oh Dios Mio! Estoy cansadísimo! Y aún me quedan 3 examenes más y después, ENTRAMADOS, que forma parte del Festival Soy Cibelino que combina música y moda, qué más se puede pedir? Será en Ifema (Pabellón 14, como la Fashion Week) del 21 al 24 de este mes, y lo organiza mi uni ESNE. Se trata de una plataforma donde los estudiantes de las 8 universidades de moda más prestigiosas del mundo presentarán sus colecciones, inceíble, ¿verdad? ¡Subiré más información pronto! ¡Estad atentos!




Denim Shirt Camisa Vaquera: Zara.        Necklace Collar: Leónlagata .       Shorts Pantalones Cortos: Marni at H&M.        Shoes Zapatos: Zara.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.
 

11 comments:

  1. t spero x el blog andy! m gusta tu look!
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. great look! LOVE it!
    oh, and best of luck with your exams! (i finished mine two weeks ago, thank god!)
    <3

    FASHION PHILOSOPHY
    www.fashionphilosophy.net

    ReplyDelete
  3. love ur outfit, love those shorts!! :-)

    Check out latest posts on my blog!
    http://whitecloset.blogspot.it/

    ReplyDelete
  4. Ideal como siempre! Vas a sacar alguna prenda tuya en algún desfile?

    http://16road.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Me encanta tu outfit!


    Saludos desde México :)

    ReplyDelete
  6. Tu camisa denim es la mejor, me encanto con el dye irregular.

    saludos
    mytigermx.blogspot.mx

    ReplyDelete
  7. Buenas, nada decirte que muy bonitas fotos y que tienes un estilo impresionante. Un besito desde: iratzemoran.blogspot.com
    Ixx

    ReplyDelete
  8. Hola Andi, ¡gracias por tu comentario sobre mi blog! Amo tanto tu estilo, es muy bonito. ♥
    Saludos desde Alemania.

    ReplyDelete