Tuesday, May 15, 2012

Walnut


Hey Guys! Today I want to show you my first collaboration with another blogger, Laura Walnut, she just started and to start well her blog, she asked me and other bloggers to film a video and this is the reult, hope you like as much as I did!

¡Hola a todos! Hoy os traigo mi primera colaboración con otro blogger, Laura Walnut, acaba de empezar y para inaugurar su blog, me pidió a mi y a otros bloggers participar en un video y aqui tenéis el resultado, ¡espero que os guste tanto como a mi!




Remember to visit her blog, a space of fashion divided in to sections, her own vision of it, with her looks and another one more visual, with the collaboration of other bloggers and with more videos like this one. You would love it!

Recordad visitar su blog, un espacio dedicado a la moda pero dividido en dos partes, su propia vision sobre la moda, con sus looks y otra más visual en la que pearticiparán más bloggers y habrá más videos como éste. ¡Os va a encantar!


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.
 

11 comments:

  1. Esta padrisimo!!! muy divertido hacer algo asì.

    Saludos
    mytigermx.blogspot.mx

    ReplyDelete
  2. Ya lo sabes, fue genial trabajar contigo Andy, eres un blogger super fresco y con un estilo genial y muy tuyo, que en mi opinión es lo importante :)
    http://www.lwalnutg.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. ¡Quiero realizar este tipo de vídeos!

    Visita - El Príncipe Gitano http://elprincipegitano.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  4. es precioso el video. ahora mismo entro en el blog. amy es lo mas!
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Me gusta mucho este vídeo , Enhorabuena a http://lwalnutg.blogspot.com.es/

    un abrazo, el mio es: http://daphnelovesme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. I love this clip! it looks so cool and pro like!
    xo

    ReplyDelete
  7. El vídeo es genial y muy inspirador. Ahora me pasaré por su blog.

    Un saludo,
    Thierry Lemoine.

    ReplyDelete
  8. Cool video, what a nice idea to collaborate with another blogger <3
    Fashion and Cookies
    If you want we could follow each other on gfc, bloglovin and facebook !
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    Twitter
    Moreover, you are invited to enter Romwe Sunny Summer Giveaway: win a pair of sunglasses plus $ 80 gift card on Romwe !

    ReplyDelete