Thursday, May 24, 2012

Fashion Inspiration Week: Wednesday 23rd





 Hey Everyone! Here you have the 3rd day of my Fashion Inspiration Week. As you all know, as a fashion lover, we all love trends, and right now Neon Colours are hot, but that doesn't mean that you have to wear Neon from head to toe, especially neon that are very difficult to wear well and I sure that you won't hear about them next season. So what I did (well, always do) is to adapt it into my style, I love colour socks, they can change the whole feel of an outfit and it is an unexpensive way to wear a trend.

¡Hola a todos! Aquí tenéis la 3ª parte de mi Fashion Inspiration Week. Como todos sabéis, como amantes de la moda, nos encantan las tendencias, y ahora mismo los Colores Neon son lo más, pero lo que no significa que tengas que llevar neon de los pies a la cabeza, sobre todo el neon que es un color dificil de combinar en total look y estoy muy seguro de que solo durará esta temporada. Así que lo que he hecho (bueno, siempre hago) es adaptarlo a mi estilo, me encantan los calcetines de colores, pueden cambiar un look entero y son una forma barata de llevar las tendencias.


T-shirt Camiseta: Boy London        High-waisted Pants Pantalones de Tiro Alto: Zara
Zapatillas con Plataforma Platform Sneakers: Coolway        Hat Sombrero: Zara

Pictures By My Dear Cousin Eddy!


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.

21 comments:

  1. Love your outfit!! Sneakers are great!!

    www.standon12cm.com

    xoxoxoxox

    ReplyDelete
  2. Hey very nice blog & cool style!

    Your newest follower! Pls visit my blog & follow back if you like? =)

    snowyscorner.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Amazing Look Andi!
    Always So Good!

    S

    ReplyDelete
  4. Me ha gustado mucho esa forma de romper un look total white, el resultado es un outfit estupendo!! xx
    http://lattitudera.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  5. las zapatillas son geniales.
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Hola andi!me gustan mucho las zapatillas con plataforma!!
    If you want visit my blog

    www.lefamilledelamode.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. so cool outfit!
    These green socks really make your look!
    xxx
    S

    ReplyDelete
  8. Pues supiste hacerlo muy bien!!! luces genial con el sombrero

    mytigermx.blogspot.mx

    ReplyDelete
  9. I love your outfit. I looks so nice! I really like your blog and your style, so I follow you now (:
    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    ReplyDelete
  10. Genial el look entero.

    Un saludo,
    Thierry Lemoine.

    ReplyDelete
  11. Me encanta TODO,Dios Amo tu camiseta de Boy la quiero pero esta fuera de Stock, y Dios tus zapatos son lo mas pero no los encuentro de mi talla, Saludos ;)

    http://iamafuckingmisfit.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  12. Detallazo para romper con el negro total del look, estilazo!!

    Abrazos


    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  13. Andi me gusta tu estilo! un brazo tio!

    ReplyDelete
  14. Hola cielo!!tu camiseta em encantó y las zapas!!y la segunda foto que publicaste es increible, sales super bien!!un besote.

    ReplyDelete
  15. You're such a boss, you rock my socks.

    SIDEWALKCATWALKS.com

    ReplyDelete
  16. amo la camiseta, yo la tengo blanca y de tirantes! :)

    http://thecustic.blogspot.com.es/

    xxx

    ReplyDelete
  17. Greate style:) I follow you now:) invite to me and I hope you follow back:)

    ReplyDelete
  18. los sombreros de estilo "amish" me encantan! En concreto adoro los de Dio Fall '11!

    ReplyDelete
  19. Love so much your blog and your look. I follow U !

    http://hiispyrebel.blogspot.fr/

    HIISPYREBEL.

    ReplyDelete