Sunday, April 29, 2012

Forgot the Umbrella



 Hey everyone! Here you have a quick update. Although we are almost in May the weather doesn't seem to be any better but even worse, so I'm just trying to combine all my S/S clothes with darker colours.

¡Hola a todos! Aquí os dejo con una mini actualización. Aunque ya estamos casi en mayo el tiempo no parece mejorar, incluso ha empeorado, así que no me queda otra que combinar mis prendas de P/V con colores más oscuros.


Total Look: Zara       Shoes Zapatos: Aldo


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.

14 comments:

  1. Stunning loving the mint in your shirt!

    ReplyDelete
  2. Buen look

    Saludos desde

    nomellameustedmoderno.wordpress.com

    ReplyDelete
  3. It´s great to visit you again and find good stuffs!

    ReplyDelete
  4. muy buena combinacion d esa preciosa camisa.
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Love the Outfit!
    That Shirt is so cute!
    Love your style!

    Sophie

    ReplyDelete
  6. I'm digging to get the same shirt like you! Gorgeous!

    ReplyDelete
  7. Que padre camisa, de verdad te luce genial

    saludos
    mytigermx.blogspot.mx

    ReplyDelete
  8. La tenemos igual! jeje

    Me encanta como te queda!

    Un beso

    ReplyDelete
  9. Buenas tardes cielo, antes de nada agradecerte que te pases x mi blog y em dejes comentarios que em animene a seguir, gracias de veras.
    Además decirte que las zapas del post anteror em han encantado!!y que sobre este look decirte que el paraguas es muy olvidadizo...aprovechemos estos dias de lluvia para lucir botas de agua chubasqueros(yod e esto no tengo)en fin, al mal tiempo buena cara!!muaks guapo.

    ReplyDelete
  10. Love this shirt! I've been going into the mens part of Zara with my boyfriend recently and I never realised how gorgeous their stuff is! x

    ReplyDelete