Friday, April 6, 2012

Craving for Good Weather




How are your holidays going so far? I have to say that I'm very busy, with school work and helping in my father's company, it's being a crazy week and the weather doesn't help at all. While visiting the Prado Museum (a must visit if you come to Madrid) for investigation and inspiration, I took some pictures of my outfit. As you all know I love combining opposites, in this look I played with a very elegant and classic blazer against a more casual and urban denim shirt both from Zara, all paired up with skinny jeans from H&M.

¿Cómo van vuestras vacaciones? Yo tengo que decir que estoy super ocupado, con trabajos de clase y ayudando en la empresa de mi padre, está siendo una semana de locos y el tiempo no ayuda. En mi última visita al Museo del Prado (parada obligatoria si vienes a Madrid) para investigación e inspiración, también hice unas fotos de mi look. Como ya sabeís me encanta combinar opuestos y en este caso jugué con la elegancia y el toque clásico de la blazer con una camisa vaquera más desenfadada y casual ambas de Zara, sin olvidar mis vaqueros pitillo de H&M.






Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.

15 comments:

  1. Nice outfit. We like the checkered blazer you wore. It look great with your denim shirt.

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    ♥ SHOP: http://www.saboskirt.com
    ♥ aBLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. mui chulas las fotos.
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Loved look <3

    http://www.gabriellduarte.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  4. No todos disfrutamos de vacaciones y aunque en estos días nos toque currar, al menos no perdemos ni un ápice de estilo y glamour. Fantástico con look, me chifla el blazer.

    ReplyDelete
  5. You wear the blazer so well! :)

    x

    ReplyDelete
  6. me gusta la chaqueta y la camisa vaquera,bonito look personal y sobre todo que soy de Madrid jejeje ciudad maravillosa aunque somos muchos.
    Si te apetece seguirnos y conocernos visitanos,nos encantará contar contigo de seguidor.
    Un placer,gracias.
    Shoppersdehoy.blogspot.com
    Shoppersdehoy.eu

    ReplyDelete
  7. Amazing outfit, you look grat as always! Love the pictures, they are so beautiful!
    Sophie

    ReplyDelete
  8. Esa americana es preciosa. Se la compró mi hermano hace unos meses y ojalá me valiese
    besitoos

    ReplyDelete
  9. Genial el outfit entero!

    Un saludo!

    http://buhosandroginos.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  10. great outfit!!love the jacket on denim shirt!!!!
    visit my blog on http://laviecestchic.blogspot.com
    xoxo Marika

    ReplyDelete
  11. I like the way you wear these tight pants with that awesome denim shirt, and the jacket is amazing !

    xx

    ReplyDelete
  12. Me encanta el conjunto, es superbritish. He visto que arriesgas un montón, pero nunca fallas :)
    espero que me sigas como te sigo a ti!
    un abrazo :)
    http://papasoybloguero.blogspot.com.es/

    ReplyDelete