Monday, March 12, 2012

Sunset Flowers




 



 Finally the good weather is coming and hope that this time is to stay! That means, afternoon walks in the park, having coffees outside the terrace, but most important, beautiful sunsets. I also wanted to share good news! Today I shooted a video and I'm so eager to see the result. For the ocasion I wore Zara Hat and Shirt, RayBan Sunnies, Asos Bag, H&M Jeans and my beloved Dr. Martens.

Por fin el buen tiempo está llegando y espero que esta vez para quedarse! Esto significa, tardes de paseo por el parque, tomar cafés en las terrazas, pero lo más bonito son las puestas de sol. También quería compartir con vosotros buenas noticias! Hoy he grabado un video y estoy impaciente por ver el resultado. Para la ocasión llevé puesto: Bombín y Camisa de Zara, Gafas de RayBan, Bolso de Asos, Pantalones de H&M y mis queridas Dr. Martens.


Amazing Pictures By Iria Aldonza.


Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.


11 comments:

  1. Me han gustado as fotos y la luz de ellas, me gusta el look por la frescura con la que lo luces!!un besote.

    ReplyDelete
  2. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. me encanta !!! un look perfecto :) la camisa es preciosa.

    pasate por mi blog y si te gusta sigueme :

    http://www.themusthave.net/

    besos

    ReplyDelete
  4. me encanta el look !!! es perfecto !! la camisa es preciosa :)

    pasate por mi blog y si te gusta sigueme :

    http://www.themusthave.net/

    besos

    ReplyDelete
  5. Love your shirt!! waitting for spring to come!!!

    xoxo!!
    http://self-dressed.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nice look!
    Your shirt is amazing.. And yes I cannot wait for Spring too.. :)

    Great blog! I'm definitely following you now :)

    - MrVhallah.com -

    ReplyDelete
  7. Nos encanta tu estilo...y el blog es genial! xx

    ReplyDelete
  8. Andi! you looks so great in this shirt!
    By Faye

    ReplyDelete
  9. Andi! you look so great! in this elegant shirt and cute hat

    ReplyDelete