Thursday, March 1, 2012

Pabellón 14



Hey Everyone! I didn't realized that my previous post was the number 100, so Happy 100 Posts! hahaha... Today's look is the one that I wore the last day of MBFWM.

Hola a todos! No me di cuenta de que la actualización anterior era la número 100, así que Felices 100 Posts! hahaha... El look de hoy es el que llevé puesto el último día de MDFWM.



I was wearing: Zara Hat, Trousers and Bag, Carmen Chen Wu and Andi Cui Bowtie, Ralph Lauren Shirt, Levi's Vintage Jacket and H&M Booties.



Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.

19 comments:

  1. me molan tus botas y bolso y esa cazadora yo ya tengo la mia!!estas fantastico niño!

    ReplyDelete
  2. I absolutely love your bow tie!!

    Leonor
    http://thesparklinglemon.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. you look amazing! love the hat and the bag!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Love your style! <3

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. OMG you look so amazing!!!!

    XO,
    Lucija
    WLL

    ReplyDelete
  6. Me encanta, luces genial.

    http://the-eternal-spring.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Love it!
    Great job!

    xoxo * Giorgia * www.gvn-styleblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Que fotos tan elegantes! me encantan. No conocia tu blog, pero desde hoy te seguire muy de cerca. un saludo desde mamaartista.blogspot.com, espero que te pases y me digas que te parece.

    L+

    ReplyDelete
  9. guapo!me encanta tu estilo!y un placer conocerte!=)
    pasate y sigueme porfa!
    www.cestmaviess.blogspot.com
    un besito!

    ReplyDelete
  10. guapo!me encanta tu estilo!y un placer conocerte!=)
    pasate y sigueme porfa!
    www.cestmaviess.blogspot.com
    un besito!

    ReplyDelete
  11. That bowtie is simply adorable! Me encanta tu outfit :P

    Kiss kiss

    ReplyDelete
  12. Me han encantado tus outfit para asistir a MBFWM

    La pajarita es ideal!

    J. Héctor

    http://boyurbandchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. SO SO VINTAGE!!!
    UN LOOK MUY LONDON NO?? JAJAJAJA

    ReplyDelete
  14. You have the most interesting shape of lips.
    EAK

    ReplyDelete
  15. Hermosas botas las que tenes puestas :) Me encantan!!

    Salir, no tomar y ver como la juventud esta perdida.
    www.frasesposta.com.ar
    Descubre y comparte las mejores frases
    Compartir

    ReplyDelete
  16. Woaa!
    I love your vintage denim jacket, bowtie, ur bag and ur boots!

    100+ hypes for this Amazing style!
    Super cool!

    ReplyDelete
  17. What a cool bowtie!!! Where did you get it?? :-D

    ReplyDelete