Wednesday, February 15, 2012

Mercedes-Benz Fashion Week Madrid Day 4


Here comes another photo diary of the shows that I saw the 4th day in Madrid Fashion Week.

Aquí tenéis otro diario fotográfico de los desfiles que vi el 4º día de la Smana de la Moda Madrileña.

María Escoté

Pictures By Patricia Li.

What can I say about this collection, I loved it, so energetic and full of colour! Let's forget about the rocker girl ore the soft, romantic one, and remember the funny girl from the eighties, wearing neon colours, platform shoes and bikers. Congratulations María you did a great job!

Que puedo decir de esta colección, salvo que me ha encantado, muy energética y llena de color! Olvidemos la chica roquera, delicada o romántica y volvámos co la chica divertida de los años 80, vestida de colores neon, plataformas y chaquetas perfecto. Enhorabuena María, has hecho una colección excepcional!





Carlos Diez

Pictures By Patricia Li.

Love all the mix of prints and patterns, he always does a great job mixing unthinkable prints and the result is always fantastic.

Me encanta la mezcla de estampados, hace un trabajo genial mezclando estampados impensables y el resultado es fantástico. 




Sara Coleman

Vogue.es

Sobria y minimalista, pero lleno detalles futuristas.

Minimal and elgant but full of futuristic details.




María Barros
Vogue.es

A very personal and pasionete coloeccion, where the main focus was her magnific modeling skills.

Una colección muy personal y pasional, donde lo más destacado es su magnífica habilidad de modelaje.



Please folow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.

7 comments:

  1. Me quedo con la colección de María Escoté,
    me encantan esos colores neon !

    Saludos

    http://www.thetrendysurfer.com/

    ReplyDelete
  2. Que envidia sana me das!
    Mi preferido es el de Sara Coleman!
    Me encanto!

    ReplyDelete
  3. Lovely pics!
    I'd love to go too!

    ReplyDelete
  4. very cool pictures!
    it all looks so glamourous!
    xo

    ReplyDelete
  5. Los tacones y creepers del primer desfile son flipantes!

    ReplyDelete
  6. Good post. I´ll be back here more often.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    ReplyDelete