Tuesday, January 24, 2012

New In: My McQ Treasure



 Look what just arrived home! I was so excited that I couldn't wait and show it to you!
I always dreamed of having something from McQ, but I could never afford it. One day visiting the sales of the online stores, I spotted and in the same moment felt in love with this shirt, so I didn't think about it twice and bought it. I must say that I'm starting to love online shopping, what a danger to my wallet!

Mirad lo que acaba de llegar a casa! Estaba tan emocionado que no pude esperar a enseñaroslo! Siempre había soñado con tener algo de McQ, pero no me lo podía permitir. Un día ojeando las rebajas de las tiendas onlines, vi y al mismo tiempo me enamoré de esta camisa, asi que no lo pensé 2 veces y me la compré. Tengo que decir que me estoy aficionando a comprar online, qué peligro!




Please follow me on: Bloglovin', LookBook, Facebook and Twitter.


14 comments:

  1. Ahi pero que belleza! Me ha encantado el estampado tener algo de McQ es un sueño..y pues claro necesitamos el outfit post ahora eh! jeje

    Saludos
    Andy
    The Black Label

    ReplyDelete
  2. beautiful!
    <3

    Fashion Philosophy
    www.fashionphilosophy.net

    ReplyDelete
  3. McQueen es uno de mis ídolos y la camisa es preciosa ,p

    BESOS DE MARSBOYFRIEND

    ReplyDelete
  4. Ya somos dos que nos estamos aficionando a las compras online, son geniales!

    ReplyDelete
  5. es muy muy bonita. aber cuando nos la enseñas en 1 outfit
    besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Love this!
    Your style is amazing ;)

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Absolutamente impresionante! Estoy deseando verla puesta :)
    Tu estilo es genial, me encantan tus combinaciones!
    Pásate por mi blog:

    http://bimbaymery.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. such a beautiful print!

    http://mojomade.blogspot.com
    Morgan xx

    ReplyDelete
  9. yayyyy to online shopping!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Loving the photos, your look, the layout of your blog, just everything!!

    I was wondering if you'd like to check my blog and/or follow each other. If so, please do let me know so I can also follow you on Google Friend Connect :)

    Love, Dani
    http://mystylesmysmiles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I really love your personal stile and your blog! congratulation!


    look at my fashion blog www.styleandtrouble.com

    ReplyDelete
  12. Great blog!!! I will be you new visitor!!!

    http://jozefinafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. I'm in love with it, you did great!

    Kiss kiss from Portugal :)

    ReplyDelete