Sunday, December 4, 2011

Summer Memories




The weather is getting colder and colder and all I can think about is the amazing Summer I spent in New York. Endless journeys in the train to get to Manhattan, shopping afternoons, eating all kinds of food,...and the most important thing, having the time of my life!

Cada vez hace más frío y en todo lo que pienso es en el alucinante verano que pasé en Nueva York. Viajes infinitos en tren hasta llevar a Manhattan, tardes de compras, comiendo todo tipo de comida,... y lo más importante, pasándomelo genial!



















Dedicated to all the amazing people I met there!

Deadicado a las personas geniales que conocí allí!


Remember to follow me on: Bloglovin', Twitter, Facebook and LookBook!

13 comments:

  1. very nice pictures^^
    following your great style and blog^^
    http://liveinabstraction.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Hermosas fotos! Ha sido siempre uno de mis sueños viajar a NY se que algun dia lo hare, seguro que la pasaste de maravilla :)

    Saludos
    Andru
    The Black Label

    ReplyDelete
  3. Hola Andi!! Que pasada de viaje, me encataría ir a NY, tiene que ser impresionante!
    Un beso. elena :)
    http://thecollagelife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. tu blog mola, me lo recomendó ruth (tu compañera de clase), te sigo! :)

    xxx

    http://thecustic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. My NY..... Thanks for these nice pictures!
    If you want some ideas for Christmas Gifts, please visit my blog
    Frances www.theafternoontea.it

    ReplyDelete
  6. It´s my big dream! Live in New York! I wish I will be there for Language cours for month in 2 years! I hope.
    Your photos are amazing!:)

    ReplyDelete
  7. Beautiful pictures!!! I want to be there! =)



    Momo,
    Let me dream

    ReplyDelete
  8. haga frio o calor en cuanto pueda quiero ir!!no sabes cuanto em gusta ver fotos de alli!!que envidia me has dado.un besin.

    ReplyDelete
  9. por favor !! ideales fotos querido !! tu estilo es tan fantástico y cuidado que no puedo dejar de ver tus fotos enserio ! Mil besos desde Galicia ! :D
    www.mrolez.com

    ReplyDelete
  10. Me llegan los dientes al suelo de lo largos que me los has puesto viendo estas fotos de NY!

    http://juicyguile.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  11. great pics. amazing post, love. thanks for sharing. if you get a sec I'd love to hear what you think of my latest trend report and enter my giveaway. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. WOOW QUE FOTOS MAS COOL LA VERDAD AMO NEW YORK CON TODAS LAS FUERZAS DE MI ALMA!! GRACIAS POR COMENTAR MI BLOG Y Q TE GUSTE !! TU TIENES UN EXCELENTE LOOK LAS PINTAS SON INCREIBLES
    KONSHON

    ReplyDelete