Thursday, November 24, 2011

DownTown Boy




Hi everyone! So weekend is just around the corner, excited...? eehh... Not that much! Many homework and projects to do! But what about you? What are our plans? Hopefully better than mine!

Here you have one look including a piece from The Very Best Of Versace for H&M collection and as you can see I combined it in a more urban, downtown way, rather than mixing it with lots of different prints, and that's what brands are about, to use them as a tool in order to built our own identity, otherwise you can look like a clown.

Hola a todos! El fin de semana está a la vuelta de la esquina, emocionados...? eehh...No mucho! Ya que tengo que hacer muchos deberes y trabajos! Y vuestro fin de semana? Qué planes tenéis? Espero que sean mejores que los míos.

Aquí os dejo un look incluyendo una prende de la colección 'The Very Best Of Versace for H&M' y como podéis ver la he combinado de  forma más urbana, downtown, en vez de mezclarla con diferentes estampados, y eso es lo que deberíamos hacer con las marcas, usarlas como herramientas para contruir nuestra propia identidad, porque si no puedes parecer un payaso.








 I'm wearing / Llevo puesto : H&M hat and skinnies, Zara faux-leather jacket, Versace for H&M T-shirt and Dr Martens boots.

Pictures By Iria Aldonza.
 

And if you like my blog, remember to also follow me on: Facebook, Bloglovin', Twitter and Youtube!

29 comments:

  1. Le has dado un buen uso a ese estampado!
    Por cierto, ¿la localización es en Madrid?

    http://juicyguile.blogspot.com

    JB

    ReplyDelete
  2. You're sence of fashion is amazing! UNIQUE!!

    xx H

    searchingforLBD.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Cool style!!
    xx
    http://ourdesignbook.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Love your Versace shirt !

    http://clement-dezelus.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Everything is so nice, i really love this outfit.
    It's a perfect style.
    I'm your new follower.

    Have a nice weekend.

    ReplyDelete
  6. Me nencanta tu blog es increible!!!!

    ReplyDelete
  7. Lovely blog!!!
    You have such a great style!!!!!

    ReplyDelete
  8. I really like your jacket and your glasses!
    your outfit is such and original!
    Do you want to follow eachother?
    http://tiasauraus.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. OMG andy me encanta tu camiseta H&M by Versace, lástima que ese dia no pudiese conseguir lo que yo queria!, 1 saludo sigue adelante con tu blog XXXO

    ReplyDelete
  10. wicked print, and amaing sticky jacket

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. muchas gracias x seguirme, q gracia porque me suenas muchisimo. trabajo en el zara de pricnesa y me suena haberte visto hace unas cuantas semanas preguntando por algo en trafaluc a una de mis compis,hehe.
    Gracias de nuevo.
    Besos
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. gracias x tus palabras hacia mi blog!
    espero que me sigas visitando...yo desde luego lo haré!!!!!!!!!!!!!!
    un saludo!

    ReplyDelete
  13. Holaaaaa! Acabo de descubrir tu blog por un comentario en el de Gala!!! que me encanta ella! :)

    Tienes super styleeeee! Mucho talento!! me gustaaaaaaa!!!! SOY TU NUEVA SEGUIDORA!!!!

    Besos desde Barcelona! :D

    http://demodayaloloco.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. http://sandrafreckled.blogspot.com/2011/11/noir.html

    ReplyDelete
  15. Que nivelazo de botas!
    Tengo las mismas, despues nos pasamos looks con las Dr. Martens ¿no?
    Saludos desde México.

    ReplyDelete
  16. thank you for the compliment on my blog !! I love this style. I have to say I'm not really a big fan of the H&M and Versace Collection but you Rock it . Great job.

    KAIIWONG
    http://kaiiwong.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Yo me estoy arrepintiendo de no haberme comprado nada :(

    ReplyDelete
  18. Like it.... I have the shirt :) But didn't know what to wear with and when. We will see.. x

    www.fashiongentrix.com

    ReplyDelete
  19. you pulled that t-shirt off so well! i was looking at the collection an the only thing i liked for the guys was that. :)

    ReplyDelete
  20. A pesar de estar un poco en contra de la democratización de las grandes firmas, supiste llevarla a buen terreno, me gusta :)

    ReplyDelete
  21. Thanks for your comment :) love your blog!!


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Love what you did with the Versace shirt! I didn't go with it bc it was too loud but now you're making rethink it. Now I'm sad. haha.


    RGratzVM.com

    ReplyDelete
  23. Love your style!

    I'm following you now. Hope you will follow me back for more men's fashion at www.a-phrodite.blogspot.com

    ReplyDelete