Tuesday, November 29, 2011

Fallen Leaves




 Autumn! Favourite season of the year, not just because my birthday is in this season, but also beacause I love its landscapes, the sound of the leaves when you step on them, its colour pallette, the oranges, browns, golden yellows,... It is just so armonic and romantic! And here in Spain we also get the chance to start eating roasted chesnuts, delicious!

Otoño! Mi estación del año preferida, no solo porque mi cumpleaños es en esta estación, pero también por sus paisajes, el sonido de las hojas al ser pisadas, su paleta de colores, sus naranjas, marrones, amarillos dorados,... Es todo tan armónico y romántico! Y además podemos comer también castañas asadas, delicioso!








(Topman Sweater, H&M Trousers, Zara Belt and Shoes, and Bag bought in China.)

Pictures By Iria Aldonza


Please follow me on: Facebook, Bloglovin', Twitter and Youtube.


10 comments:

  1. Nice outfit. I love these colors.
    Your shoes and your sweater are so nice.

    ReplyDelete
  2. Regalame el objetivo de iria por mi cumpleaños :)

    ReplyDelete
  3. me encanta el jersey, Topman tiene cosas geniales!
    y el bolso tambien es genial!
    olguiscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Me mola tu jersey Andi!
    muy chulis las fotos

    ReplyDelete
  5. wow i love this outfit! I'd buy it..

    ReplyDelete
  6. Muy bonito el sweater de Topman :) Me gusta combinado con el tono del pantalón, pero yo hubiera puesto la cintura más baja :D

    Besos desde
    http://yoavogueytuacalifornia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. I follow your blog and your trendtation. I love your style, it is awesome.
    weakwinters.blogspot.com
    Julio

    ReplyDelete
  8. gracias Andi, menudo estilazo el tuyo :)

    ReplyDelete
  9. Cool outfit Andi, visit my blog: http://luvseptimoarte.blogspot.com/

    ReplyDelete