Tuesday, March 8, 2011

Cibeles Madrid Fashion Week! Day 2!

Here it's my second photo diary! This was a really busy day because I attendend to almost every show!

And guess who was also there! Pelayo, Miranda and Gala; at AA de Amaya Arzuaga front row and the three of them looked stunning.


Victorio & Lucchino








Hannibal Laguna









AA de Amaya Arzuaga










Agatha Ruiz de la Prada










Francis Montesinos









Aqui teneis mi segundo diario fotográfico! Este día fue muy agetreado por que fui a casi todos los desfiles!
Y a que no sabeis a quien me encontré? A Pelayo, Miranda y Gala; en el front row de AA de Amaya Arzuaga y los tres estaban esplendidos.



And about my look (y en cuanto a mi look):


(Photo: El Sibarita)
H&M total look, Uniqlo shirt, Hugo Boss Belt and Blanco bag.



If you like my blog, please follow me at:



8 comments:

  1. mmmm!!qu buena entrada sobre cibeles.
    Muchas beso

    ReplyDelete
  2. Tienes un estilo único y con mucha personalidad.A mi me encanta H&M !! no me extraña que casi todo el look lo hyas creado ahi. un besito.

    ReplyDelete
  3. awesome post! great blog! :)

    natalieoffduty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. I bet going to the show would have been so great! Lucky!

    toppedoffwitharedhat.blogspot.com
    Follow me and I'll follow you!
    Thanks! Amanda

    ReplyDelete
  5. You have great style. Very nice coverage on the event also.

    ReplyDelete
  6. MUY BUEN POST SOBRE CIBELES. LA VERDAD ES QUE ESTE AÑO HA SIDO UNA EDICION FANTASTICA!

    http://humordemoda.blogspot.com/2011/03/9-de-marzo-de-2011.html

    ReplyDelete
  7. YOu look amazing,love this!!

    ReplyDelete