Wednesday, March 2, 2011

Cibeles Madrid Fashion Week! Day 1!

So here comes my first photo diary of each day in Cibeles Madrid Fashion Week.

And I'm very excited of saring with you what I saw and who I met! And all the proposes for the next season.

READY, STEADY,... GO!

Aqui vengo con mi primer diario fotográfico de la Cibeles Madrid Fashion Week.
Y estoy super emocionado de enseñaros lo que vi y a quien conocí. Y todas las propuestas para la temporada que viene.
PREPARASOS, LISTOS,... YA!


Roberto Verino









Juan Duyos











Angel Schlesser



  




And finally my look (este fue mi look):
 
Total look:  H&M, Vintage bow tie, Dupont briefcase and Blanco shoes.

And Please Follow My blog At:



10 comments:

  1. you have great style! following you now :)

    http://opinionslave.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. qué geniales las fotos!
    y me encanta tu look :)

    ReplyDelete
  3. aiii podrias haberme llevado a mi y a canann jum jum jum

    ReplyDelete
  4. Amazing post, thanks for sharing!!!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. muy guay tu outfit!
    me encanta la camisa de HM negra :P


    x
    Mike

    ReplyDelete
  6. genial tu blog, y muchas gracias por tu comentario. Te seguimos, síguenos si te gustó :)

    Muakk

    pepasroom.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Yo a esta edición no pude ir por problemillas en al family pero en la proxima estare dandolo todo! :) que te parece si nos seguimos?

    ReplyDelete
  8. the clothes look electric and incredible. a top blog from you indeed

    www.pinstripeprince.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. The clothes look great and don't you just love Madrid?

    ReplyDelete